Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Animacja 1
Animacja 2
Animacja 3
Animacja 4
Animacja 2

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

Artykuł

Jeśli nie jesteś pewny, czy złożyłeś deklarację dotyczącą źródeł ciepła i źródeł spalania paliw (budynek mieszkalny/niemieszkalny) kliknij w baner poniżej, aby zweryfikować, czy i kiedy deklaracja dla Twojego punktu adresowego została zgłoszona do bazy CEEB:

Sprawdź swoją deklarację CEEB

1 lipca 2021 r. rozpoczął się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację. Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.

Złożenie deklaracji jest obowiązkowe.

Terminy na złożenie deklaracji:

  • jeżeli Twój dom posiada źródło ciepła i spalania paliw zainstalowane przed 1 lipca 2021 r. na złożenie deklaracji masz 12 miesięcy (do 30 czerwca 2022 r.)
  • jeżeli źródło ciepła lub spalania paliw zostanie zainstalowane po 1 lipca 2021 r. deklarację musisz złożyć w terminie 14 dni od dnia jego uruchomienia.
  • Instrukcja składania deklaracji w formie elektronicznej

Wejdź na stronę www.zone.gunb.gov.pl, naciśnij -> złóż deklarację

Logowanie do aplikacji ZONE
 

Nie masz dostępu do internetu albo podpisu elektronicznego? Deklarację możesz złożyć we właściwym dla miejsca budynku Urzędzie Gminy osobiście lub listownie, korzystając załączonych deklaracji:


Ulotki informacyjne
 
Ulotka informacyjna

 

 

 

Mapa Polski

Dane kontaktowe

Gmina Sieradz
ul. Armii Krajowej 5, 98-200 Sieradz
pow. sieradzki, woj. łódzkie
tel.: 43 8275550 wew 10-11
email: sekretariat@ugsieradz.com.pl;
NIP: 827-216-21-23
Regon: 730934520

Rachunek bankowy

PEKAO S.A. I O/Sieradz
98-200 Sieradz
Nr 36 1240 3275 1111 0000 2911 7352

Godziny pracy

poniedziałek, środa, czwartek: 7.30 - 15.30
wtorek: 7.30 - 16.30
piątek: 7.30 - 14.30

Godziny pracy ewidencji ludności i dowodów osobistych (obsługa interesantów)

poniedziałek, środa, czwartek: 7.30 - 15.00
wtorek: 7.30 - 16.00
piątek: 7.30 - 14.00

Godziny pracy Kasy Urzędu

poniedziałek, środa: 8.00 - 13.00
wtorek: 11.00 - 16.00

czwartek: 11.00 - 15.00

piątek, w każdy ostatni dzień roboczy m-ca: 8.00 - 12.00

Informujemy, że od dnia 1 lipca 2025 r.
KASA w Urzędzie Gminy Sieradz
będzie nieczynna do odwołania

 

 
 
 
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.